اهداء نمایندگی


ضمن عرض تشکر از حسن نظر شما نسبت به مجموعه رستوران های زنجیره ای پلاک ، به اطلاع می رساند که این مجموعه در نظر دارد به اشخاص حقیقی و یا حقوقی واجد شرایط در مراکز استان در سراسر ایران ، نمایندگی اعطا نماید. بدین منظور خواهشمند است درخواست مکتوب خود را که حاوی اطلاعات زیر می باشد به واحد امور شعب ارسال نمائید.
اطلاعات مورد نیاز :
1- مشخصات شخص یا شرکت
2- از چه طریق با رستوران های زنجیره ای پلاک آشنا شده اید ؟
3- آیا سابقه فعالیت در رستوران یا مشاغل مرتبط را دارید ؟
4- آیا مکان مشخصی را برای احداث شعبه در نظر گرفته اید ؟ اگر پاسخ مثبت است لطفا مشخصات ملک و یا محل را توضیح دهید .
5- میزان سرمایه گذاری بمنظور تاسیس و راه اندازی شعبه به چه میزان می باشد ؟

« مزایای رقابتی پلاک »
• کاهش سرمایه گذاری اولیه با در اختیار داشتن تنها 30-25 متر املاک تجاری با در نظر گرفتن هزینه های سرسام آور اجاره بها در تهران و شهرستان ها
• کاهش سرمایه گذاری اولیه با خرید سطح نازلی از ماشین آلات بطوریکه کل هزینه های ماشین آلات آشپزخانه پلاک از یک ست ماشین آلات در صنعت مرغ سوخاری ارزانتر بوده و خدمات وسرویس های آن به راحتی صورت می پذیرد.
• کاهش هزینه های ریالی و زمانی در خصوص دکوراسیون با توجه به انتخاب سیستم Takeaway و نیز Master grade طراحی شده از سوی دپارتمان معماری و گرافیک پلاک
• کاهش درگیری با پیمانکاران با توجه به در اختیار داشتن تیم های مجرب در خصوص طراحی و اجرای نقشه های الکتریکال، مکانیکال، سیستم های تهویه و ....
• کاهش درگیری با تامین کنندگان با توجه به فعالیت دپارتمان بازرگانی پلاک و گزینش تامین کنندگان مجاز که بیش از 98 درصد اقلام مورد نیاز را تهیه، انبارش و ارسال می نماید.
• کاهش درگیری با پرسنل: با توجه به فعالیت دپارتمان آموزش در حوزه های تولید و آشپزخانه، It و اتوماسیون، فروش و ....که در زمان مورد نیاز مدرسان طبق درخواست نمایندگان به محل اعزام خواهند گردید.
• کاهش هزینه های جاری در حوزه های مختلف (انتخاب منو، پرسنل، تبلیغات و .....) بدلیل وجود استانداردهای اجرایی و برنامه های از پیش تعیین شده
• پشتیبانی فنی در حوزه های تعمیرات و نگهداری، ماشین آلات، اتوماسیون و .....
در پایان به شما دوست عزیز پلاک پیشنهاد می کنیم اگر:
1) در مدت زمان کوتاه سود سرشاری را خواهانید.
2) سود کسب و کار را با بیزینسهایی کاذب و بازار سیاه چون خرید و فروش ارز، اتومبیل و یا .... مقایسه می فرمائید.
3) خود را صاحب نظر و دارای ایده ای ناب و بکر می پندارید.
4) فعالیت های با ریسک بالا را ترجیح می دهید.
نه فقط پلاک بلکه قید فعالیت بر اساس مدل تجاری فرانچایز را بزنید.فرانچایز یک مدل تجاری دوطرفه می باشد. اگر پروژه و طرح شخصی خود را ارجح می دانید باز هم پلاک به عنوان دوست و مشاور در کنار شما خواهد بود.
قبل از اخذ فرانچایز مطالعه، تحقیق و مشورت را از یاد نبرید. به خاطر داشته باشید یکی از بهترین راه های تحقیق در خصوص نمایندگی مذاکره با نمایندگان فعلی، بررسی تعداد شعب و نمایندگی های تعطیل شده می باشد. طبیعتا فرانچایزهایی که شعب تعطیل شده فراوانی دارند احتمالاًبه دلیل اینکه رابطه دو سویه بردبرد را تعریف ننموده اند، انتخابی صحیح محسوب نمی شوند. و چه بسا حاصل سالها زحمت شما با یک انتخاب نادرست از بین برود، پس با دقت فراوان انتخاب کنید تا دچار دردسر نشوید.


چرا پلاک؟


الف: منو

1. استفاده از مرغ و گوشت فقط به صورت استیک و نه کوبیده و چرخ شده در انواع پیتزا و ساندویچ
2. استفاده از انواع نان تیره (روگن و چاودار) با توجه به بهبود عملکرد دستگاه گوارش
3. به حداقل رساندن محصولات سرخ شده و در خصوص محصولات سرخ کردنی نیز استفاده از روغن با اسید ترانس پایین
4. تکمیل سبد سبزیجات و دانه های روغنی
5. حذف مایونز و استفاده از یوگونز (ماست و سبزیجات) با توجه به چربی مایونز و مضرات آن
6. استفاده از انواع آب میوه های طبیعی
7. استفاده از فرآورده های گوشتی (ژامبون، هات داگ و پپرونی) فقط به صورت سفارشی و اصلاح شده

ب: کنترل کیفیت

1. گوشت قرمز فقط گوساله (جونه)
2. گوشت سینه فقط سینه خالص مرغ (جوجه)
3. فرآورده های گوشتی: کنترل درصد گوشت و میزان نگه دارنده ها
4. سبزیجات: بصورت تازه و روزانه

ج: آزمایشگاه

بی شک رستوران های زنجیره ای پلاک از پیشگامان طرح خود کنترلی رستوران ها می باشد.
اخذ نمونه از انواع مواد اولیه ، محصولات ، سطوح و تجهیزات ، فینگر تست کارکنان در کارخانه و کلیه شعب ، ارائه آموزش های تئوری و عملی بهداشتی به صورت مستمر بیش از پنج سال است که و طراحی سایت واحد آزمایشگاه رستوران های زنجیره ای پلاک (مورد تایید وزارت بهداشت و درمان) صورت می پذیرد.
د: اتوماسیون و فناوری اطلاعات
واحد IT رستوران های زنجیره ای پلاک با همکاری واحد تحقیق و توسعه و اختصاص پیش از صد نفر ساعت زمان و صدها میلیون ریال هزینه یکی از کامل ترین نرم افزارهای موجود در این صنعت را با کمک یکی از شرکت های بنام عرصه It مورد استفاده قرار داده است.
پیش گیری از اختلاس و سوء استفاده های مالی، کاهش اشتباهات نیروی انسانی، تسهیل گردش مالی، کاهش نیاز به نیروی انسانی، امنیت و گزارش های متنوع و کاربردی از جمله ویژگی های آن می باشد.
همچنین با توجه به پیشرفت روزافزون استفاده از اینترنت و خدمات مرتبط ، تبلیغات متنوع در سایتهای مجازی و پربازدید و طراحی سایت این واحد در دستور کار قرار گرفته است .

س: دپارتمان طراحی و گرافیک

از زمان شروع به کار رستوران های زنجیره ای پلاک دپارتمان معماری و گرافیک پلاک با همکاری جمعی از شاگردان استاد مرتضی ممیز (پدر علم گرافیک ایران) فعالیت خود را آغاز نموده است. به گواه متخصصان در حوزه هایی همچون کمپینهای اختصاصی صنعت رستوران، پکیجینگ و ... یکی از متفاوت ترین آثار دهه های اخیر به معرض نمایش گذاشته شده است.

ط: رضایتمندی مشتریان

با توجه به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتریان و اندازه گیری میزان رضایت ایشان از خدمات ارائه شده و با هدف شناسایی نقاط ضعف و زمینه های قابل بهبود ، اقدام به راه اندازی واحد خدمات مشتریان شده است . همچنین سیاستهای تشویقی همچون ارسال هدایا ، پکیجهای تبلیغاتی و تسهیلات ویژه به مشتریان VIP و سایر مشتریان ممتاز شعب از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه می باشد .

ف: مدیریت دانشهای سازمانی

به منظور حفظ و نگهداری ذخایر اطلاعاتی موجود در سازمان ، کلیه فرآیندهای کاری موجود در شعب و کارخانه در قالب استانداردهای ایزو و فرمها و دستورالعملهای مربوطه گردآوری و تدوین شده است . این منابع و اطلاعات در دسترس کلیه پرسنل جدیدالورود و سایر پرسنل شاغل در مجموعه قرار گرفته و اساس و پایه فعالیتهای جاری ایشان و مبنای ممیزی و استاندارد سازی شعب می باشد .

ن: مدیریت منابع انسانی

با توجه به نگرش مدیریتی درخصوص نگهداری و ارتقاء شغلی منابع انسانی که بزرگترین ذخایر سازمان می باشند منابع انسانی پلاک با هدف تقویت فرآیند جذب و گزینش ، آموزش و سنجش سطح کارآمدی ، تسهیلات و خدمات رفاهی و سایر موارد مرتبط با پرسنل راه اندازی گردیده است .
همچنین بانک جامع و کامل اطلاعات نیروهای انسانی شاغل ، ترک کار ، گزینش شده و ... و طراحی سایت این واحد گردآوری شده و کلیه موارد مربوط به منابع انسانی و طراحی سایت این واحد به مدیریت گزارش می گردد .

ی : سلامت

در اواخر سال 1391 به منظور ارائه خدمات سلامت به مشتریان و همشهریان عزیز آکادمی علوم تغذیه پلاک شروع به کار نمود. اصلاح مواد اولیه و محصولات و ارائه خدمات مشاوره تغذیه رایگان نه تنها به مشتریان و بلکه به کلیه همشهریان از جمله این دستاوردها می باشد.

برخی از شعبه های پلاک


درباره پلاک



مجموعه رستوران های زنجیره ای پلاک از اواخر سال 1385 با آگاهی از خواسته های نوین مشتریان و محدودیت های بازار در حوزه های مختلف ( تکراری بودن منو رستوران ها و فست فودها، قیمت های سرسام آور ماشین آلات این صنعت، محدودیتهای کیفی و کمی املاک استیجاری و ... ) فعالیت خود را با تحقیق، تمرکز و اختصاص مدت زمان زیادی در خصوص مطالعه طرحهای کارشناسی در حوزه های فوق الذکر آغاز نمود.

آبان ماه 1386 نخستین شعبه پلاک در محدوده خیابان ظفر تهران با انتخاب منویی متشکل از انواع غذای ملل در قالب پیتزا و ساندویچ با در نظر گرفتن ذائقه ایرانی و انتخاب شیوه ارائه Takeaway شروع به فعالیت نمود.

بهمن 1387 کارخانه پلاک با انتخاب مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات و بهره گیری از پرسنل آموزش دیده در زمینی به مساحت 1000 مترمربع به منظور ارائه سرویس یکپارچه به شعب افتتاح گردید. همزمان نیز تحقیق، تولید و نگارش بیش از 1000 صفحه دستورالعمل در حوزه های مختلف با الگوبرداری از نمونه های خارجی همچون مک دونالد ، KFC ، Subway ، Pizza hut و ... با در نظر گرفتن محدودیت های کشورمان و اعزام تیم های کارشناسی به کشورهای حوزه خلیج فارس به منظور بررسی نزدیک و دقیق برندهای فوق الذکر با برگزاری جلساتی در دفاتر نمایندگی ایشان در دستور کار قرار گرفت.

با توجه به ارزیابیهای واحد تحقیقات بازار رستوران های زنجیره ای پلاک ، 8 شعبه در مناطق شهرک غرب، ولنجک، نیاوران، ونک، پاسداران ، سعادت آباد و فرشته انتخاب شده و و طراحی سایت واحد راه اندازی افتتاح گردید که همگی مورد استقبال همشهریان واقع گردیده است .

در سال 1391، برخلاف بسیاری از همکاران و رقبا و در بهبوهه ی افتتاح های بی حساب و کتاب رستوران ها توسعه کمی و افتتاح شعب جدید به منظور بازبینی و تقویت کلیه زیر ساخت ها متوقف گردید . باور هیات مدیره در آن سال مغایر با توسعه طولی مجموعه بود . در نیمه دوم سال 92 پس از تکمیل امکانات مورد نیاز فاز جدید افتتاح شعب در تهران و شهرستانها شروع شد. گسترش استفاده از ماشین آلات، به روز کردن امکانات سردخانه ها و بهره گیری از خطوط مدرن بسته بندی به منظور سرویس دهی به شعب علی الخصوص در شهرستان ها از جمله تغییراتی بود که در این مدت بدان پرداخته شد.


راه های ارتباط با ما