خدمات هتل بزرگ داریوش

خدمات

نکات مهّم

  • ساعت ورود به هتل ملاک محاسبه نبوده و ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰ می باشد.
  • با عنایت به لطف و استقبال  گستردگی میهمانان عزیز و  رزروهای متعدد هتل، خواهشمند است در ساعت مقرّر نسبت به تخلیه و تحویل اتاق اقدام لازم مبذول فرمایید .
  • در صورت تمایل به تمدید اقامت بعد از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر ، لطفاً قبل از ساعت ۹:۰۰ صبح موضوع را با پذیرش هتل هماهنگ فرمائید .
  1. لازم به یادآوری است هزینه تمدید از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۸:۰۰ پنجاه درصد هزینه اقامت و بعد از ساعت ۱۸:۰۰ هزینه یک شب کامل یه حساب شما منظور خواهد شد .
  • هتل هیچگونه مسئولیتی در قبال وجوه نقد و اشیاء قیمتی میهمانان محترم ندارد . به منظور رفاه بیشتر شما عزیزان ، صندوق های ویژه ای جهت نگهداری لوازم قیمتی شما در اتاق تعبیه شده است .
  • صبحانه برای میهمانان محترم که شب گذشته ی آن ، در هتل اقامت داشته اند رایگان و به صورت بوفه فقط در رستوران سرو می شود .  ساعت سرو صبحانه از ساعت ۷:۳۰ بامداد الی ۱۰:۳۰ می باشد .
  • به منظور ارائه خدمات شایسته تر به شما عزیزان ، پیشنهاد می نماییم تا قبل از ساعت ۹:۳۰ بامداد جهت صرف صبحانه به غذاخوری مراجعه فرمایید .
  • اتاق ها و تمامی بخش های هتل تحت پوشش اینترنت بی سیسم (وایرلس ) می باشد .

v    لازم به یادآوری است با عنایت به تراکم و حضور گسترده و سبز شما میهمانان و هموطنان گرامی ، در صورت مراجعه بعد از ساعت ۹:۳۰ خواهشمندیم با بردباری در انتظار خالی شدن میز ، ما را یاری فرمایید .

  • هتل هیچگونه مسئولیتی در قبال اشیاء جا مانده و یا گمشده میهمانان گرامی ندارد ، خواهشمند است در مراقبت و حفظ لوازم خود کوشا باشید .
  • لطفا کارت کلید اتاق خود را نزدیک موبایل و یا میدان مغناطیسی و لوازم الکتریکی قرار ندهید .
  • چنانچه کارت در  اتاق را باز نکرد :
  1. ممکن است کارت شما نزدیک موبایل و …  قرار گرفته   و  شارژ   آن تمام شده باشد .
  2. ممکن است تاریخ خروج شما فرا رسیده باشد.

لطفاً در هر دو صورت جهت شارژ مجدد کارت خود ف به پذیرش مراجعه فرمایید

  • خواهشمند است در بدو ورود نسبت به کنترل مینی بار ( محتویات درون یخچال ) اقدام فرموده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت با لیست آن مندرج در صفحه ۶ ، موضوع را به خانه داری اطلاع دهید .
  • بجز داخل اتاق ها تمامی بخش های هتل مجهز به دوربین مدار بسته است .

خانه داری

نظافت اتاق

  • براساس روال معمول همه روزه همکاران بخش خانه داری اقدام به نظافت اتاق میهمانان گرامی می نمایند .
  • چنانچه مایل به نظافت اتاق نیستید لطفاً –  کارت ” مزاحم نشوید ” را بر روی دستگیره در اتاق خود نصب نمایید .
  • چنانچه مایل به نظافت اتاق به صورت فوق العاده می باشید لطفاً کارت ” نظافت شود ” را بر روی دستگیره در اتاق خود نصب نمایید.

کارت مزاحم نشوید

  • در صورتیکه مایل هستید در صورت حضور در اتاق کسی مزاحم شما نشود ؛ لطفاً  کارت مزاحم نشوید را بر روی دستگیره در بیرونی اتاق خود نصب نمایید . مزید سپاس است که در پایان استفاده ، آن را بردارید . همچنین اگر مایلید تلفن های وارده شما وصل نگردد ، لطفا تلفنخانه یا پذیرش را در جریان امر قراردهید .
  • لازم به یادآوری است به منظور مراقبت بیشتر از میهمانان محترم  و براساس اصول ایمنی  ، چنانچه کارت مزاحم نشوید به مدت ۴۸ ساعت روی در اتاق باقی بماند  هتل ناگزیر از ورود  بدون هماهنگی به اتاق شما خواهد بود .

مینی بار

  • خواهشمند است در بدو  ورود نسبت به کنترل مینی بار ( محتویات درون یخچال ) اقدام فرموده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت با لیست آن مندرج در صفحه ۶ ، موضوع را به خانه داری اطلاع دهید .

تلویزیون

  • سی و دو کانال مختلف تلویزیونی شامل : شبکه های داخلی ، اخبار ماهواره ای و فیلم های ویدئویی در اتاق شما قابل دسترسی است ، امیدواریم از دیدن آنها لذت ببرید در صورت ایجاد هرگونه مشکل با خانه داری تماس حاصل فرمایید .

قبله

  • جهت قبله ، به وسیله تابلوی ویژه ، بر روی سقف اتاق شما مشخص شده است ضمناً جا نماز و مهر در کشو پا تختی اتاق قرار دارد .

مینی بار و خانه داری

  • یخچال موجود در اتاق به منظور خنک نگه داشتن نوشیدنی و محتویات موجود در داخل یخچال ( مینی بار ) تعبیه شده است .
  • در صورت نیاز به نگهداری سایر مواد فاسد شدنی که دارای حجم بیشتری می باشند ؛ لطفاً با روم سرویس شماره ۵۲۰-۵۲۱ تماس حاصل فرمایید .
  • در صورت نیاز به استفاده از کارد ، چنگال و قاشق لطفاً  با روم سرویس شماره ۵۲۰-۵۲۱ تماس حاصل فرمایید .
  • حوله ها و دمپایی موجود در اتاق صرفاً به منظور استفاده در داخل اتاق ، می باشد . مزید امتنان است از لوازم مذکور جهت دریا و استخر استفاده ننمایید . در صورت نیاز به شارز مجدد مینی بار  با خانه داری تماس حاصل فرمایید.

صندق امانات

الف : صندوق هایی که دارای کلید می باشند :

به منظور ایجاد امنیت بیشتر ، صندوق امانات داخل اتاق فقظ دارای یک عدد کلید است ، لطفا در حفظ و نگهداری آن دقت فرمایید . در صورت گم شدن کلید ، مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰   پانصذ هزار ریال بابت هزینه شکستن قفل و تعویض آن به حساب شما منظور خواهد شد .

ب: صندوق هایی که دارای کارت خوان می باشند :

در صورت بسته بودن در ، با کارت ورودی اتاق ،قادر به تعویض رمز می باشید ، ابتدا کارت را وارد کارت خوان صندوق نمایید ، سپس با روشن شدن چراغ سبز و قرمز می توانید یک عدد چهار رقمی وارد فرمایید و برای تایید یکبار دیگر همان چهار رقم را وارد نمایید ، برای حصول اطمینان از صحت انجام کار ، زبانه های قفل باز می شود در غیر اینصورت با خانه داری هتل تماس حاصل فرمایید .

پ: صندوق هایی که دیجیتالی می باشند :

در صورت باز بودن صندوق ، کد چهار رقمی را وارد نمایید و کلید را  فشار دهید ، برای بستن در صندوق ابتدا در را بسته نگه دارید و سپس کلید را فشار دهید ، در غیر اینصورت با خانه داری هتل تماس حاصل فرمایید .

قبل از تسویه حساب و تخلیه اتاق لطفاً   (( در  صندق امانات )) را باز بگذارید .

منو مینی بار

آب معدنی ……………………………………………………………………………………………………. ریال

آبجو ( بدون الکل )……………………………………………………………………………………………ریال

نوشابه ………………………………………………………………………………………………………..ریال

آب میوه ……………………………………………………………………………………………………….ریال

چیپس …………………………………………………………………………………………………………..ریال

پسته …………………………………………………………………………………………………………..ریال

شکلات ……………………………………………………………………………………………………….ریال

پاستیل میوه ای ………………………………………………………………………………………………..ریال

بادام زمینی ……………………………………………………………………………………………………ریال

خشکبار میوه ای ………………………………………………………………………………………………ریال

  • خواهشمند است در بدو  ورود نسبت به کنترل مینی بار ( محتویات درون یخچال ) اقدام فرموده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت با لیست آن مندرج در صفحه ۶ ، موضوع را به خانه داری اطلاع دهید .
  • به نرخ های فوق ۱۵% سرویس افزوده می شود .

اشیاء گمشده یا فراموش شده

  • هتل هیچگونه مسئولیتی در قبال اشیاء جا مانده و یا گمشده میهمانان گرامی ندارد ، خواهشمند است در مراقبت و حفظ لوازم خود کوشا باشید .

سرمایش

  • سیستم  سرمایش  اتاق شما  قابل تنظیم بوده و شما می توانید مقدار سرما  اتاق خود را از طریق ترموستات سفید رنگ نصب شده برروی دیوار کنترل فرمایید . در صورت هرگونه اشکال خانه داری (۵۱۰ ) را مطلع نمایید .

امور میهمانان

  • لطفاً هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود همچنین عقد قرارداد جهت خدمات اقامتی و پذیرایی رابا تلفن ۵۰۲  مطرح نمایید .

روم سرویس
پذیرایی در اتاق (روم سرویس )

  • روم سرویس ۲۴ ساعته هتل با سرو  انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، غذا و دسرهای متنوع در خدمت میهمانان محترم می باشد .

منوی روم سرویس

کوکتل میگو …………………………………………………………………………………………..یال

( به همراه سس مخصوص و میوه تازه و تخم مرغ آب پز )

سوپ روز ……………………………………………………………………………………………ریال

سالاد فصل …………………………………………………………………………………………….ریال

سالاد سر آشپز ………………………………………………………………………………………….ریال

( کاهو ، گوجه فرنگی ، پنیر ، مرغ ، کالباس ، روست بیف )

ماست و خیار ……………………………………………………………………………………………ریال

ماست ساده ……………………………………………………………………………………………….ریال

تورندو استیک ……………………………………………………………………………………………۴۵۰٫۰۰۰ریال

( فیله گوساله همراه با سس خردل با سیب زمینی سرخ کرده و سبزیجات )

سرلون استیک ……………………………………………………………………………………………۴۰۰٫۰۰۰ریال

( راسته گوساله به همراه سس فلفل با سیب زمینی سرخ کرده و سبزیجات )

لباسشویی

  • لباس های خود را می توانید تا ساعت ۱۱ صبح به لاندری تحول فرمایید . در صورتیکه بعد از ساعت مذکور لباس را تحویل نمایید ، روز بعد از آن آماده تحویل خواهند بود .
  • لطفاً  بعد از تکمیل فرم مخصوص ، لباس های خود را در کیسه لباسشویی قرارداده و با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید .

خدمات ویژه لباسشویی

  • در صورتیکه بعد از ساعت ۱۱ نسبت به تحویل البسه خود اقدام و تمایل داشته باشید که همان روز تحویل بگیرید ۵۰% به هزینه لباسشویی اضافه خواهد شد .

پذیرش و اطلاعات

  • لطفاً در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات و یا تغییر در تاریخ خروج و مسایل مربوط به رزرو با این بخش ( ۵۰۲- ۵۰۱ )تماس حاصل فرمایید.

پیغام

  • کلیه پیغام های شما از طریق پذیرش قابل دریافت می باشد .

تاریخ خروج

  • قبل از تصمیم گیری به تغییر تاریخ خروج ، لطفاً موضوع را حداقل یک روز قبل با پذیرش هماهنگ فرمایید .

فروشگاه ها

  • در طبقه اول اطراف سرسرای اصلی هتل و نزدیک غذاخوری آپادانا واقع شده است.

کافی شاپ

  • کافی شاپ هتل از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱:۰۰ بامداد با ارایه گواراترین نوشیدنی های سرد و گرم ، انواع شیرینی و دسرها در محل لابی هتل آماده پذیرایی از شما میهمانان محترم می باشد .

کافی نت

  • کافی نت در داخل لابی هتل و به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است .

تاکسی در شرقی

  • در تمام طول شبانه روز تاکسی در محل شرقی هتل ، در انتظار ارایه خدمات به شما میهمانان محترم می باشد .

اجاره اتومبیل بدون راننده

  • در لابی هتل واقع شده است

نمازخانه

  • نماز خانه بانوان در طبقه سوم مقابل اتاق ۳۱۸ و نمازخانه آقایان در طبقه دوم مقابل اتاق ۲۱۸  قرار دارد .

آتش سوزی و اقدامات لازم

  • خدای ناکرده در صورت بروز آتش سوزی لطفاً پس از اطلاع به واحد مهندسی و پذیرش با استفاده از یکی از خروجی های اضطراری طبقه که در نقشه صفحه نمایش داد ه شده است؛بلادرنگ  محل را تخلیه فرمایید . ضمناً به هیچ وجه در مواقع آتش سوزی از آسانسور استفاده ننمایید .

تشریفات

  • هتل آماده ارایه امکانات لازم جهت برگزاری کنفرانس ها و همایش ها ، مراسم جشن تولد ، سالگرد ازدواج می باشد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با پذیرش تماس حاصل فرمایید .

تلفن های درون شهری

  • مکالمات درون شهری (داخل جزیره ) به صورت رایگان خواهد بود ، با گرفتن شماره ۹ و سپس شماره موردنظر ارتباط برقرار خواهد شد .

تلفن بین شهری و بین المللی

  • با گرفتن شماره ۹ ، دارای خط شهری ازاد خواهید بود و لطفا بعد از ان شماره مورد نظر خود را شماره گیری فرمایید .

خدمات دورنویس ( فکس )

  • درصورت نیاز به ارسال و دریافت فاکس می توانید با پذیرش تماس حاصل نمایید .

رزرواسیون( ذخیره اتاق)

  • جهت  رزرو اتاق  با شمـاره   ۸۶ ۸۵ – ۰۲۱ تمــــــاس حاصـل فرمایید .

چمدان بر

  • در صورت نیاز به حمل چمدان  وسایل شخصی و نگهداری آنها در انبار ، لطفاً با این قسمت تماس حاصل فرمایید( ۵۰۶  یا ۵۰۲ ) . به منظور رفاه شما میهمانان محترم  انبار ویژه ای جهت نگهداری لوازم و خریدهای احتمالی شما از بازارهای جزیره کیش در قسمت شرقی هتل وجود دارد ،  جهت جلوگیری از انتقال حشرات موذی که غالباً در کارتن لوازم خریداری شده وجود دارد و نیز عدم اشغال فضای مفید اتاق خود ، لطفاً از انتقال کارتن های مزبور به اتاق خودداری فرمایید .

رستوران ها

الف – رستوران آپادانا :با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ در خدمت شما میهمانان گرامی است . ( داخلی ۵۰۵ )

ب- رستوران پاسارگاد : با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود از ساعت  ۱۳ الی ۲۴ اماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی است . ( داخلی ۵۲۱ )

زمین تنیس

  • واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل.

دوچرخه

  • واقع در ضلع شرقی در  ورودی  هتل

استخر

استخر
  • یکی از زیبا ترین استخرهای دنیا که با چشم انداز منحصربفرد خلیج همیشه فارس آماده پذیرایی از آقایان محترم می باشد  . خارج از عمارت اصلی در ضلع شرقی باغ هتل واقع شده است .

استخر بانوان  ( بدون سقف )  به بهره برداری نرسیده است

با بهرمندی از پیشرفته ترین دانش ساخت استخر و تصفیه ی آب ( بدون کلرو  یا  ازون ) به شکل بسیار زیبا و بکار گیری سازه فضایی منحصر بفرد در دست اقدام است که پس از راه اندازی با رعایت موازین شرع مقدس اسلام بانوان محترم می توانند از آفتاب نیز استفاده نمایند .

ماساژتایلندی

  • ماساژه تایلندی  با بهره گیری از متخصصین تایلندی

پیـنت بال

این باشگاه با بهره مندی از نیروهای مجرب ، فضای استاندارد و اسلحه و ادوات مدرن می تواند خاطرات به یادماندنی را در سفر شما ماندگار نماید.
پینت بال ورزش و تفریحی سالم است که برای بانوان و آقایان پرهیجان و شادی آور خواهد بود.

غــواصی اختصاصی

مستقر در ضلع شمالی  دریاچه هتل  با  کادری بسیار  مجرب

سالن بدنسازی

  • مجهز به انواع دستگاه های بدنساری در طبقه سوم هتل جنب دفتر خانه داری واقع شده است .

سالن بیلیارد

  • در طبقه دوم هتل قراردارد ، لطفاً جهت تهیه فیش به صندوق پذیرش مراجعه فرمایید .

پینگ پنگ

  • در طبقه همکف هتل واقع شده است ، لطفاً جهت تهیه فیش به صندوق پذیرش مراجعه فرمایید.

قایق سواری

  • واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی

گردشگری

  • شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و نمایش  دلفین ها ، اوّلین آکواریوم آب شور خاورمیانه ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره می باشد .